EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

تطبیق چهارمین فعالیت گروه دادخواهی در سطح ولسوالی-پغمان

به اساس پلان کاری پروژه مشارکت مدنی و به ادامه برنامه های اموزش مدنی و گفتمان های اجتماعی موسسه انکشاف و حمایت از زنان و کودکان افغان مطابق به مشکلات شناسایی شده از ولسوالی پغمان ولایت کابل  در گفتمان اجتماعی به سطح ولسوالی  و بعد از برگذاری جلسه با شش تن از اعضای گروه داد خواهی این ولسوالی  پلان کاری را برای حل دو مشکل عمده ترتیب داند که یکی از این مشکلات مشکل  خراب بودن دیوار مکتب مرکزی پغمان  شناسایی شد و به اساس همین پلان به تاریخ 18 سپتمبر سال 2017 اعضایی گروه داد خواهی الحاج موسی رحمتی ولسوال ولسوالی پغمان دیدار داشتند و مشکل نبود دیوار در کتب مرکزی پغمان را  یاد اور شدند.

ولسوال پغمان بعد از شنیدن صحبت هایی اعضای گروه داده خواهی گفتند که چند روز قبل یک کمسیون را تشکیل دادند که بیشتر اعضای این کمیسون اشخاص مسول و سرشناس هستند که درولسوالی  پغمان زنده گی میکنند و هدف از ایجاد این کمیسون حل مشکلات اجتماعی و امنیتی در سطح ولسوالی پغمان است. به همین دلیل ولسوال پغمان وعده داد که در جلسیه هفته وار که این کمسیون خواهد داشت مشکل نبود دیوار مکتب را مترح خواهد کرد واز اعضای کمیسون میخواهد تا در قسمت حل مشکل مالی دیوار مکتب کمک و همکاری کنند. در ضمن ولسوال پغمان وعده کرد که این مشکل را با استاد عبدالرب رسول سیاف یاد اور میشوند تا به همکاری استاد این مشکل را به طور کلی حل کنند.

   


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما