EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

دختری در شهر کابل به دلیل دریافت عیدی کم از سوی برادرش آتش زده شد

چند روز پس از پاشیدن تیزاب به روی چند خانم در شهر کابل، دختری در پایتخت به دلیل دریافت عیدی اندک از جانب نامزادش، به آتش کشیده شده است.
این دختر به اسم مستعار “حمیرا” به خبرگزاری بخدی گفت:‌ “یک روز یا دو روز به عید مانده بود که نامزادم به خانه ما آمد و برایم عیدی داد که این عیدی شیرین ترین چیز در تمام زندگی برایم بود.”
حمیرا می گوید که او از نامزاد خود عیدی گرفت و هنگام که یک روز از این مسله گذشت برادرش جویایی نامزاد او شد. خانم حمیرا می گوید که من به برادرم گفتم که نامزادم عیدی مرا داد.
گفته می شود که برادر این خانم از حمیرا سوال کرده است که چی مقدار پول از نامزادت گرفتی؟‌ حمیرا مقدار پول را به برادر خود می گوید که این مقدار پول باعث خشم برادر او می شود.
تمنا جهش خبرنگار خبرگزاری بخدی می گوید که برادر حمیرا با این خواهرش دعوا کرده و او را مورد لت و کوب قرار می دهد که چرا از نامزادت عیدی “کم” گرفتی.
برادر این دختر بعد از این که خواهر خود را به دلیل گرفتن پول کم لت و کوب می کند سپس بالای او تیل انداخته و او را آتش می زند.
این دختر می گوید هنگام که برادرش او را آتش زد، او خود را در بین ذخیره آب انداخته و آتش را خاموش کرده است.
تمنا جهش می گوید که قسمت های گردن، صورت و دست راست این بانو در آتش سوخته و در حال حاضر در شفاخانه استقلال بستری است.
حمیرا صنف دهم مکتب است و در حومه شهر کابل زندگی می کند، گفته می شود که او از وضعیت بدی اقتصادی رنج می برد و نگران دوباره بدست آوردن زیبایی از دست داده خود نیز می باشد.

444fffdff


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما