EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

گفتمان بزرگ ولایتی

  

  

برنامه به تاریخ 25ماه (سپتامبر) از سه ناحیه کابل و دو ولسوالی   (کلکان ، گلدره  ، ناحیه 3 ،ناحیه 13 و ناحیه 18)که شامل 70 تن اشتراک کننده ، 36 مرد و 34 زن بود برگزار شد. برنامه با قرائت از کلام الله شریف توسط قاری علی پورآغاز شد. اشتراک کنندگان و مهمانان برنامه با همدیگر معرفت حاصل کردند. مسول موسسه خانم زهرا سپهر  سخنانی را غرض روشن شدن مفهوم گفتمان اجتماعی ایراد نمود.همچنان معنا و مفهوم دادخواهی برای اشتراک کنندگان تشریح و روشن ساخته شد. . ابتدا مشکلات عمده و اساسی از سه ناحیه و سه ولسوالی  که سد راه مردم بود و همچنان راه های حل انتخاب شده به مشوره گروه های داد خواهی در قالب یک پرزینتیشن توسط خانم جمیله عزیزی منیجر پروژه ارایه گردید . بعد نماینده های سکتوری های مربوط به هر مشکل و نماینده ولایت کابل شخنرانی کردن همچنان وعده دادن که مشکلات شناسایی شده را در پلان های کاری سال اینده شریک میسازند و با تشکری از موسسه به خاطر برگذاری برنامه وعده سپردن که برای حل مشکلات شناسایی شده همکاری های لازم را انجام خواهند برنامه با سخنرانی اقای گلدوست به پایان رسید.

  

  

در این برنامه یک روحیه خوب مردمی ایجاد شد و همه اشتراک کننده ها به این باور رسیدند که میتوانند مشکلات خودشان را با همکاری مردم و دولت حل نمایند .


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما