EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

برنامه تعلیمات مدنی و آموزش رای دهندگان در قریه شهرک صفا ناحیه 13-کابل

. این برنامه در ناحیه 13 قریه شهرک صفا که 38 خانم  و 36 آقا در ان شرکت کرده بودن از ساعت 9 صبح طبق آجندا شروع و تا ساعت 11 قبل از ظهر به مدت یک روز دوام یافت. در نخست اهداف پروژه و هدف از برگزاری این برنامه تشریح و اشتراک کننده گان به معرفی گرفته شد. سپس در مورد انتخابات ، قانون انتخابات ، رای دادن و مسولیت های مدنی ، اهمیت انتخابات و اشتراک خانم ها در روند انتخابات معلومات مفصل ارایه گردید.

در جریان این آموزش و بحث ها مردم دلچسپی و علاقه شان را به این موضوعات ابراز داشته و موضوعات ذیل را مطرح نمودند

 

  .

1-اشتراک کننده های این برنامه گفتند که در پروسه انتخابات شرکت نکردند به دلیل این که از وکلای پارلمان ناراضی هستند.و میگفتند که وکلا برای انها هیچ کاری انجام ندادند.

2- از جمله دو خانم که در این برنامه شرکت کرده بودند و در پروسه انتخابات همچنان یاد اور شدند که در روز رای دهی در محل که انها برای رای دادن رفته بودند بی نظمی وجود داشت و کسی نبود که مانع این بی نظمی ها شود.

3- همچنان دستگاه های بایمتریک خراب بود و از این لحاظ بسیاری از رای دهنده گان از حق رای خود استفاده کرده نتوانستند و  بعضی افرادی که انجا رای داده اند نام شان در لست رای دهندگان نبوده

 و حتی زیرسن بوده اند.

 

  

 


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما