EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

به کودکی سه ساله در کابل تجاوز کرده و سپس او را کشتند

جسد پسر سه ساله که گفته می شود چند روز پیش اختطاف شده بود، از یک ویرانه ای در مربوطات حوزه هشتم پولیس در کابل پیدا شده است.

این پسر مورد تجازو جنسی قرار گرفته و سپس به شکل فجیعی به قتل رسیده، عبدالروف انعامی، منشی مجلس نمایندگان می گوید که دندان های این کودک به شدت ضربه دیده و معلوم می شود که سر او بارها به شدت به سنگ زده شده است.
آقای انعامی در جلسه امروز مجلس در حالیکه اشک می ریخت گفت: “دندان های این کودک شکستانده شده و سر او به حدی به سنگ کوبانده شده که بلاخره جان داده است.”
سکندر، پدر این کودک که آش فروش است می گوید که پسرش چند روز پیش اختطاف شده بود، اما تلاش های او برای ردیابی و نجات پسرش به جایی نرسید.
سکندر افزود که به حوزه هشتم پولیس مراجعه کرده اما آمر و پولیس این حوزه به شکایت او رسیدگی نکرده است. او در آنزمان به مجلس هم آمده بود.
مجلس با آمر حوزه هشتم پولیس تماس می گیرد اما با گذشت چند روز رد پای این کودک سه ساله را پیدا نتوانستند.
منشی مجلس نمایندگان می گوید، بلاخره جسد این کودک از یک ویرانه در مربوطات حوزه هشتم پولیس پیدا شد و برای تحقیقات به طب عدلی منتقل شده است.
انعامی گفت: “جسد طفل را بلاخره از محل واقعه پیدا کردیم، چپلی های خورد به پا داشت. تنبان این طفل را کشیده بودند، با وی عمل فجیع صورت گرفته است. دندان های وی را شکستانده بودند و سر اش را به سنگ زده بودند.”
این رویداد با واکنش تند اعضای مجلس مواجه شده است و آنها این حادثه را تکان دهنده خواندند.
اعضای مجلس به کمیسیون امنیت داخلی وظیفه داده تا در این مورد تحقیق کند و قرار شد که قوماندان امنیه و آمر حوزه هشتم برای پاسخ دهی به این کمیسیون حاضر شوند.
فریدون عبیدی، رییس تحقیقات جنایی قوماندانی امنیه کابل می گوید که به احتمال زیاد این کودک از سوی معتادان محل ربوده و سپس مورد تجاوز قرار گرفته باشد.
آقای عبیدی به رادیو آزادی گفته که یافته های ابتدایی پولیس نشان می دهد که پای معتادان محل در این رویداد دخیل است، اما او گفته که برای تحقیقات بیشتر جسد این کودک به طلب عدلی فرستاده شده است.
او افزود که در محل رویداد ویرانه های زیادی وجود دارد که کسی در انها رفت و آمد نمی کنند و محل بودو باش معتادان است.
براساس، آمارهای ارایه شده از سوی مجلس نمایندگان، در یک ماه گذشته، 65 آدم ربایی و نزدیک به 190 مورد سرقت موتر در کابل به ثبت رسیده است.
این آمارها نشان می دهد که رقم آدم ربایی و حوادث جنایی در کابل افزایش یافته است.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما