EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

عاملان چند خشونت خانوادگی در پروان بازداشت شدند

مقام های محلی ولایت پروان در شمال کشور اعلام کرده اند که پولیس در این ولایت چهار تن را که پیش از این پدر و شخصی که دختر خود را به قتل رسانده بودند بازداشت کرده است.

سلیم نوری، مسوول رسانه های قوماندانی امنیه ولایت پروان به خبرگزاری بخدی گفت: پولیس این چهار تن را بعد از تلاش های شبانه روزی بازداشت کرده اند.
نوری از دو تن بنام های، توریالی و ذکریا ولد سید کریم باشندگان دهن میدان هوایی بگرام نام گرفت که با مادر خود همدست شده و پدر شان را به قتل رسانده اند.
اقای نوری می گوید که این دو پسر با مادر شان متهم به قتل سیدکریم (پدر خانواده) هستند.
سلیم نوری همچنان افزود که پولیس، عبدالقیوم ولد محمد امیر مسکونه اصلی قریه کفشان ولسوالی شینواری را بازداشت کرده است.
به گفته او، عبدالقیوم باشنده شهرک معلمین شهر چاریکار و متهم است که دخترش را با ضربات چوپ به قتل رسانده است.
بازداشت دو شورشی
مقام های محلی ولایت پروان همچنان اعلام کرده اند که نیروهای امنیتی دو شورشی را با جنگ افزار هایشان در این ولایت بازداشت کرده اند.
سلیم نوری مسوول رسانه های قوماندانی امنیه پروان گفت که در جریان عملیات مشترک پولیس ملی و پولیس محلی دو تن در ولسوالی شینواری دره غوربند پروان دستگیر شدند.
او می گوید که محمد امین فرزند محمد عمر و روح الله فرزند بسم الله دو شورشی باشنده اصلی آب گرد ولسوالی شینواری دره غوری عضو گروه ملا رسول هستند.
اقای نوری می گوید که از نزد این افراد یک میل کلاشنیکوف و یک فیر مرمی ۸۲ ملی متری، یک صندوق مرمی زیکویک و یک عدد خوابگاه زیکویک بدست آمده است.
ولایت پروان در شمال کشور یکی از ولایت های نسبتا ناامن به شمار می رود که در برخی از مناطق این ولایت شورشیان هرزگاهی دست به فعالیت های هراس افگنی می زنند.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما