EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

مردی در کابل به اتهام ربودن ده ها دختر و تجاوز جنسی بازداشت شد

مقامات در وزارت امور داخله کشور اعلام کرده اند که ماموران پولیس مردی را بازداشت کرده اند که در ربودن و تجاوز جنسی به ده ها دختر متهم است.

جنرال ظاهر ظاهر، رییس مبارزه با جرایم جنایی این وزارت امروز در کابل به خبرنگاران گفت که اشرف نام در اختطاف ده ها زن و تجاوز جنسی بر آنها متهم است، ماموران پولیس کابل از مدت ها پیش بدنبال دستگیری او بودند.
آقای ظاهر می گوید که اشرف پس از آن بازداشت شد که یک دختر را پس از تهدیدهای مکرر اختطاف کرد.
او گفت: “این شخص در ده ها قضیه اختلاف و تجاوز جنسی دست داشته و پیوسته دختران را از طریق تلفن تهدید می کرده و هنگام بازداشت نیز عکس های زیادی از قربانیان تجاوزات جنسی اش در گوشی تلفون همراه اش ثبت بوده است.”

براساس اطلاعات رییس مبارزه با جرایم جنایی وزارت داخله، اشرف از وضعیت مالی خوبی برخوردار بوده و صاحب یک فروشگاه موتر است.
از نزد متهم، ۸ دستگاه تلفن همراه نیز به دست پولیس افتاده که در آنها اسناد کافی از قربانیان اختطاف و تجاوز جنسی وجود دارد.
ظاهر می گوید که اشرف حدود چهار ماه پیش نیز به اتهام ربودن دختر مورد علاقه جوانی به نام فیروز بازداشت شده‌ بود اما در آن زمان این دختر گفته بود که به رضایت خود تن به ازدواج با این مرد داده است.
فیروز حدود چهار ماه قبل، در میدان پشتونستان و در نزدیکی ارگ ریاست جمهوری، خود را آتش زد و براثر شدت سوختگی جان داد.
او در زمان که خود را آتش می زد گفته بود که افراد زورمند دختر مورد علاقه اش را ربوده و به او تجاوز کرده اند.
قرار است متهم پس از تکمیل شدن تحقیقات پولیس برای رسیدگی به پرونده اش به دستگاه عدلی و قضایی کشور منتقل شود.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما