EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

کشف جسد یک زن در ولایت بادغیس

سمونوال محمد قیوم انگار، آمر امنیت قوماندانی امنیه بادغیس می‌گوید که جسد این زن جوان در نخست از سوی مردم محل کشف شد که آنان این موضوع را با پولیس درمیان گذاشتند.
او گفت که تا هنوز هویت این زن و چگونگی به قتل رسیدن او مشخص نشده اما او می‌گوید که جسد این زن پوسیده شده و قابل شناسایی نیست.
آمر امنیت قوماندانی امنیه بادغیس تاکید کرد جسد این خانم به شفاخانه قلعه نو انتقال داده شده و تحقیقات پیرامون چگونگی به قتل رسیدن او جریان دارد.
کشته شدن یک پولیس ولسوالی قادس
مقام‌های محلی ولایت بادغیس در یک رویداد دیگر می‌گویند که در نتیجه حمله طالبان مسلح به یک پوسته امنیتی در ولسوالی قادس این ولایت، یک سرباز پولیس کشته شده است.
صالح محمد بیگ، سرپرست ولسوالی قادس با تایید این رویداد به خبرگزاری بخدی گفت، این حمله روز گذشته در یک پوسته پولیس در منطقه موسوم به دره بوم این ولسوالی رخ داد.
به گفته او، طالبان پس از حمله به این پوسته، از محل فرار کردند.
سرپرست ولسوالی قادس احتمال داد که در این حمله تلفاتی به طالبان نیز وارد شده باشد اما به گفته او، تا هنوز آمار دقیق تلفات مشخص نیست.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما