EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

برای نخستین بار یک پولیس زن آمر حوزه اول قوماندانی امنیه کابل شد

مقام های وزارت امور داخله کشور می گویند که برای نخستین بار یک پولیس زن به عنوان آمر حوزه اول قوماندانی امنیه کابل تعیین شده است.

در خبرنامه وزارت داخله آمده است که این پولیس زن از سوی وزیر داخله کشور به عنوان آمر حوزه اول قوماندانی امنیه کابل معرفی شده است.
این پولیس زن که جمیله بیاض نام دارد روز گذشته در مراسمی با حضور مقام های امنیتی کشور معرفی و رسما به کار خود آغاز کرد.
محمد ظاهرظاهر، قوماندان امنیه ولایت کابل ضمن اظهارخرسندی ازمعرفی یک پولیس زن به عنوان آمرحوزه اول امنیتی گفت که تقررخانم جمیله به صفت امرحوزه اول، یک اقدام بی سابقه و خردمندانه است که ازسوی رهبری وزارت امورداخله صورت گرفته است.
او افزود که رهبری قوماندانی امنیه کابل از این اقدام وزارت امور داخله قدردانی کرده و از نقش و فعالیت پولیس زن با تمام قوت حمایت می کند.
صدیق صدیقی، سخنگوی وزارت داخله نیز ازحضور زنان و دختران در صفوف پولیس ملی اظهار خرسندی کرد.
او گفت که رهبری وزارت داخله به تعهد خود در زمینه تقویت نقش زنان در پولیس ملی عمل می کند.
صدیقی گفت: “تقررسمونوال جمیله به حیث آمرحوزه اول پولیس شهرکابل نماینگرحمایت قاطع رهبری وزرات امورداخله ازپولیس زن بوده و روند تقویت نقش پولیس زن در رهبری پولیس ملی ادامه خواهد داشت.”
سمونوال جمیله، آمرحوزه اول امنیتی پولیس شهرکابل نیز در مراسم روز گذشته گفت که زنان کشور در جهت رهبری سالم کشوراز توانایی کافی برخوردارهستند.
او گفت که از هر آنچه در توان دارد در جهت خدمت به مردم استفاده خواهد کرد .


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما