EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

تجاوز جنسی برادر به خواهر خود در ولایت جوزجان

مقام های محلی در ولایت جوزجان در شمال کشور می گویند که یک مرد در این ولایت به خواهر خود تجاوز کرده است.

آنان می گویند که این مرد حدود سی سال سن دارد که ساعت نه شب گذشته (یکشنبه) بر خواهر بیست و هشت ساله خود تجاوز جنسی کرده است.
عبداللطیف، آمر کشف و جرایم جنایی قوماندانی امنیه جوزجان با تایید این رویداد به خبرگزاری بخدی گفت: “این رویداد شب گذشته در قریه شینکوت از قریه های شبرغان، مرکز این ولایت رخ داده است”.
او گفت که این خواهر و برادر از سوی پولیس جوزجان بازداشت شده و تحقیقات از آنان جریان دارد.
آمر کشف و جرایم جنایی قوماندانی امنیه جوزجان تاکید کرد، زنی که مورد تجاوز قرار گرفته شاه گل نام دارد و در جریان تحقیقات گفته که یک طفل دارد و هشت سال پیش از شوهر خود طلاق گرفته است.
این زن گفته که برادر او شب گذشته به زور به او تجاوز جنسی کرده اما برادر این خانم در تحقیقات ادعای خواهر خود را رد کرده است.
او که نیز از سوی پولیس بازداشت شده در جریان تحقیقات گفته که به تقاضای خواهر خود دست به روابط نامشروع زده است.
از سویی هم فقیر محمد جوزجانی، قومندان امنیه جوزجان به خبرگزاری بخدی گفت که دوسیه های این خواهر و برادر به سارنوالی ارسال شده است.
شاه گل بیست و هشت ساله که هشت سال پیش از شوهر خود طلاق گرفته و یک طفل نیز دارد، از چند سال به این سو با برادر خود زندگی می کرد.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما