EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

تجاوز جنسی چند مرد به یک پسر شش ساله در جنوب افغانستان

مقام های محلی ولایت قندهار در جنوب افغانستان می گویند که یک پسر شش ساله در این ولایت مورد تجاوز جنسی گروهی مردان قرار گرفته است.

به گفته ضیا درانی، سخنگوی والی قندهار، این رویداد دو روز پیش در منطقه حاجی عزیز، در مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر قندهار رخ داده است.
آقای درانی، به خبرگزاری بخدی گفت، پسری که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته در حال حاضر در یکی از شفاخانه های شهر قندهار بستری است.
او می گوید که قوماندان امنیه قندهار به دنبال وقوع این رویداد به شفاخانه ای که این پسر در آن به سر می برد رفته و خانواده قربانی از دادن جزییات خود داری کرده است.
درانی افزود که بررسی های ابتدایی نشان می دهد که این تجاوز به شکل گروهی صورت گرفته اما به گفته سخنگوی والی، پولیس بررسی های خود را پیرامون قضیه آغاز کرده و در تلاش است تا عاملان تجاوز بازداشت شوند.
سخنگوی والی قندهار می گوید که در این رابطه تا کنون فردی بازداشت نشده اما تلاش های پولیس این ولایت جریان دارد.
او می گوید که پولیس قندهار زمانی از این موضوع اطلاع پیدا کرد که قربانی برای تداوی به شفاخانه انتقال داده شد.
تجاوز جنسی به کودکان در قندهار موضوع تازه ای نسبت بلکه پیش از این نیز تجاوز جنسی به کودکان خرد سال در این ولایت از سوی مردان خبر ساز شده است.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما