EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

سوء استفاده جنسی آمر استخبارات قوماندانی امنیه غزنی از یک کارمند زن

مقام های محلی ولایت غزنی در مرکز کشور می گویند که موسی خان همدرد، آمر استخبارات قوماندانی امنیه این ولایت، از یک کارمند زن در دفتر کارش سوء استفاده جنسی کرده است.
حمیده گلستانی، عضوی شورای ولایتی غزنی با تایید این رویداد به خبرگزاری بخدی گفت: “این کارمند زن از چند ماه به این طرف از سوی موسی خان همدرد، آمر استخبارات قوماندانی امنیه غزنی، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.”
مقام های محلی ولایت غزنی در مرکز کشور می گویند که موسی خان همدرد، آمر استخبارات قوماندانی امنیه این ولایت، از یک کارمند زن در دفتر کارش سوء استفاده جنسی کرده است. مقام های محلی ولایت غزنی در مرکز کشور می گویند که موسی خان همدرد، آمر استخبارات قوماندانی امنیه این ولایت، از یک کارمند زن در دفتر کارش سوء استفاده جنسی کرده است.
این عضو شورای ولایتی غزنی می گوید که این بانو دوم ساتنمن است و در دفتر آمر استخبارات قوماندانی امنیه غزنی، وظیفه اجرا می کند.
درهمین حال خانمی که از سوی این قوماندان مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته گفت: “من بارها از سوی مدیر دفترخود(موسی خان همدرد) مورد آزار جنسی قرار گرفتم، او چندین بار مرا تهدید کرد، در صورتی تقاضایش را فراهم نکنم، مرا از وظیفه اخراج می کند”.
این بانوی جوان روز گذشته (30 سرطان) در یک نشست خبری مشترک با حمیده گلستانی، عضوی شورای ولایتی غزنی این موضوع را بیان کرد.
غزنی در مرکز کشور از جمله ولایاتی است که آمار انواع خشونت علیه زنان در مر کز و برخی ولسوالی های این ولایت، بلند است.
تجاوزجنسی، قتل، لت و کوب، بد دادن، ازدواج های اجباری و زودهنگام، فرار از منزل و خودکشی از موارد عمده خشونت علیه زنان در ولایت غزنی خوانده شده است.
پیشترنیز، یک کودک خورد سال در ولسوالی جاغوری این ولایت مورد سوء استفاده جنسی سه مرد قرار گرفته بود.
به گفته شماری از باشندگان جاغوری، تا هنوز به دوسیه های این قضیه نیز رسیدگی نشده است.
بااین حال، حمیده گلستانی، عضو شورای ولایتی غزنی گفت: “دوسیه جرمی موسی خان همدرد، به آمریت جنایی غزنی فرستاده شده و مسوولانجنایی، عدلی و قضایی غزنی این پرونده را بررسی می کنند”.
خبرگزاری بخدی تلاش کرد، در مورد این قضیه،نظر مقام های دولتی غزنی را با خود داشته باشد اما مقام های دولتی این ولایت ازارائه معلومات در این زمینهخود داری کردند.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما