EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

قاتل یک زنی خبرنگار در بلخ زنی خود را نیز در داخل زندان کشت

مقام های امنیتی ولایت بلخ گفته اند مردی که به دلیل به قتل رساندن یک زنی خبرنگار زندانی بود، زنی خود را نیز در داخل زندان این ولایت به قتل رسانده است.


عبدالرزاق قادری آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت بلخ به رسانه ها گفته است که قاتل پلوشه توخی خبرنگار در زندان زنی خود را با ریسمان خفه کرده و به قتل رساند.
آقای قادری می گوید که این مرد متهم به قتل پلوشه توخی خبرنگار رادیو محلی موسوم به بیان زندانی است.
آمر امنیت قوماندانی امنیه ولایت بلخ که از این مرد بنام گل محمد یاد کرده و گفته است که زن او به ملاقاتش در زندان آمده بود.
گل محمد متهم است که پلوشه توخی خبرنگار را سال گذشته با ضربات چاقو کشته است.
پلوشه توخی ساعت ۱۰ قبل از ظهر روز سه شنبه، تاریخ ۲۵ سال ۱۳۹۳ در منطقه موسوم به گذری در شهر مزار شریف به قتل رسید، آن زمان پولیس ولایت بلخ اعلام کرد قاتل این بانو از ساحه فرار کرده است.
در همین حال قادری می گوید که گل محمد (قاتل) بعد از این که زنش را به قتل رساند تلاش کرد تا خود را نیز توسط طناب خفه کند و از بین ببرد اما پولیس مانع این کار شده است.
دفتر ساحوی حقوق بشر در شمال کشور پیش از این اعلام کرده بود که گراف قتل، خودکشی، فرار از منزل و اختطاف اخیرا در ولایت های شمالی افزایش یافته است.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما