EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

همایش معرفی نقد و بررسی ” افغانستان و دولت مدرن”

نقد و رونمایی و بررسی ” افغانستان و دولت مدرن” چهارمین اثر تحقیقی دکتر عبدالعلی محمدی یکی از قلم بدستان مطرح و اگاه کشور و مشاور حقوقی رییس جمهور، با حضور جمع کثیری از استادان دانشگاه، دانشجویان ِ فرهنگیان و فعالین مدنی به روز پنجشنبه برگزار گردید . موسسه تساوی از نهادهای همکار در برگزاری این برنامه : موسسه خانه سفید، موسسه حمایت و انکشاف از زنان و کودکان افغان، موسسه جوانان افغان در عصر نوین، روزنامه هشت صبح، خبرگزاری افق، انتشارات امیری و دانشگاه غرجستان تشکر و قدردانی مینماید . در این برنامه سخنرانان و منتقدان کتاب ” افغانستان و دولت مدرن” هر یک دکترسید عسکر موسوی ِ‌دکتر زکیه عادلی و د کتر فرامرز تمنا ا این کتاب را یکی از بهترین اثرهای علمی دانستند که پیرامون بحران افغانستان تحریر شده است ِ دکتر محمدی نویسنده این اثر با بررسی و تحقیق‌های لازم ِ راه‌حل‌ها و تغییراتی برای کارآمدی ساز و کارهای حقوقی در بخش‌های مختلف ارایه نموده و خواستار سه تغییر:

1- تغییر بنیادی در کار حقوقی 2- تغییر بنیادی در نظم اجتماعی 3- تغییر بنیادی در افراط گرایی مذهبی و قبیله گرایی سیاسی شده است.


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما