EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

کمپاین جمع آوری یک میلیون امضاء برای تطبیق قانون محو خشونت علیه زنان و مجازات عاملین آن در ولایت نورستان

موسسه” انکشاف و حمایت از زنان و کودکان افغان” پروژه ای را تحت نام کمپاین “جمع آوری یک میلیون امضا برای تطبیق قانون منع خشونت علیه زنان و مجازات عاملین آن ” با همکاری مالی” موسسه ملی مردم سالاری” از سال 2012 تاکنون آغاز نموده است که این کمپاین تمامی ولایات افغانستان را تحت پوشش قرار خواهد داد..

هدف از اجرای کمپاین ، مبارزه با خشونت علیه زنان، آگاهی دهی به مردم در مورد قانون منع خشونت علیه زنان و تلاش برای تصویب و تطبیق قانون منع خشونت علیه زنان در نهادهای عدلی، قضایی وامنیتی مربوطه میباشد.

این امضاها از نهادهایی مانند” شورای ولایتی ، مقام ولایت ، نمایندگی کمیسیون مستقل حقوق بشر ، نمایندگی نهادهای عدلی وقضایی وامنیتی  ونهادهای جامعه مدنی مثل شبکه جامعه مدنی وحقوق بشرافغانستان وسایرنهادهای محلی و شوراهای مردمی و انکشافی و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی و مهم تر از همه مردم عام جمع اوری میگردد.

پس از اجرای کمپاین درهرولایت , تیم کاری موسسه به تشکیل گروههای دادخواهی که متشکل از فعالین مدنی درسطح هرولایت می پردازد . این گروههای دادخواهی به دوسیه ها و قضایای خشونت علیه زنان در ولایات رسیدگی مینمایند و از قربانیان خشونت حمایتهای حقوقی می نمایند.

اینبار این کمپاین بصورت موفقانه در ولایت  نورستان برگزار شد که با استقبال مردم و مسئولین این ولایت روبرو گردید.

موسسه خود را به گسترش فعالیتهای دادخواهی دراین ولایت مکلف می داند و تا ختم پروژه و بعد از آن همکاری ها درسطح این ولایت ادامه خواهد داشت.

  

  


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما