EN +93 700 44 44 78 info@dsawco.org

یک مرد در فاریاب بینی زن خود را برید

مقام های محلی ولایت فاریاب می گویند که یک مرد شب گذشته بینی خانم خود را بریده است و این خانم در حال حاضر به شفاخانه شهر میمنه مرکز فاریاب به سر می برد.

مسوولان شفاخانه شهر میمنه به رسانه های محلی این ولایت گفته اند که این خانم ریزه گل نام دارد و به سختی می تواند صحبت کند و کسی را بیبیند.
این حادثه در ولسوالی غورماچ ولایت فاریاب رخ داده است و ریزه گل هنگام که با نزدیکان خود به شفاخانه مراجعه کرده قسمت از بینی بریده شده اشرا با خود داشته است.
ریزه گل باشنده قریه زوری های قیصار است او با یکی از مردان اعضای فامیل خود عروسی کرده و حدود شش سال از عروسی شان می گذرد.
ریزه گل به مسوولان شفاخانه شهر میمنه گفته است که بار ها از جانب شوهرش مورد شکنجه قرار می گرفت و در اخرین مورد که روز گذشته بود شوهرش او را با تفنگچه تهدید به مرگ کرده است.
گفته می شود قریه ای که این رویداد در آن رخ داده در کنترل طالبان است و شوهر این خانم موفق به فرار شده است.
داکتران شفاخانه شهر میمنه گفته اند، امکان جراحی بینی ریزه گل در فاریاب  امکان پذیر نیست و آنان تنها می توانند که جلو خون ریزی بیشتر را بیگرند.
این داکتران از نزدیکان خانم ریزه گل خواسته تا او را به کابل یا به یکی از کشور های پیش رفته که امکان تداوی بیشتری را داشته باشد، انتقال بدهند.
پیش از این چند سال قبل بینی و گوش یک زن از سوی شوهرش بریده شده بود اما سربازان ناتو مستقر در افغانستان در آن وقت او را برای تداوی بهتر به امریکا انتقال داده بودند


Warning: Use of undefined constant php - assumed 'php' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/dsawcoor/public_html/wp-content/themes/en/footer.php on line 7
  •    تلفن: 00 93 700 44 44 78
  •    ایمیل: info@dsawco.org
  •    آدرس:House #7- 1st St-BMC Alley- Karte 4- Kabul- Afghanistan

تیم ما